0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

تعریف کردن ریموت به برد جک برقی

تعریف کردن ریموت به برد جک برقی
چکیده مطلب :

همانطور که می دانیم ریموت کنترل ها برای باز و بسته کردن درب های اتوماتیک از راه دور استفاده می شوند در اینجا نحوه LERN کردن ریموت کنترل یا نحوه تعریف ریموت کنترل را در برد جک MPC ایتالیایی با ریسیور بتا را آموزش می دهیم

%d8%a8%d8%b1%d8%af-%d8%ac%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c
همانطور که می دانیم ریموت کنترل ها برای باز و بسته کردن درب های اتوماتیک از راه دور استفاده می شوند در اینجا نحوه LERN کردن ریموت کنترل یا نحوه تعریف ریموت کنترل را در برد جک MPC ایتالیایی با ریسیور بتا را آموزش می دهیم.

برای این منظور ابتدا وارد تنظیمات ریسیور بتا می شویم و مراحل زیر را انجام می دهیم:

وارد منو ریموت کنترل در منو های ریسیور می شویم در اینجا چهار قسمت برای ما به نمایش گذاشته می شود که عبارتند از

  1. تعریف ریموت عابر رو: در این قسمت شما می توانید یکی از دکمه های ریموت را فشرده نگه دارید و با فشار دادن دکمه C بر روی ریسیور بتا ریموت کنترل کد می گیرد.
  2. تعریف ریموت ماشین رو: برای تعریف ریموت ماشین رو یا باز شدن درب ها به صورت دولنگه از این قسمت استفاده می شود در اینجا نیز یکی از دکمه های ریموت را فشرد نگه می داریم و با تایید کردن ریموت توسط دکمه C ریسیور ریموت کنترل تعریف می شود.
  3. پاک کردن تکی ریموت: اگر می خواهید یکی از ریموت ها را پاک کنید در این قسمت با استفاده از شماره ریموت می اوانید این کار را انجام دهید.
  4. پاک کردن همه ریموت ها: برای پاک کردن همه ریموت ها از حافظه دستگاه از این قسمت استفاده می کنیم.

جهت آموزش های عملی و پیشرفته نصب جک می توانید در دوره های آموزش نصب جک برقی آموزشگاه فن آموزان ثبت نام نمایید.

دوره های مرتبط

5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده مطلب
سیامک رشوند
سیامک رشوند

سیامک رشوند هستم فعال در حوزه نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی و امنیتی مجتمع های مسکونی ، تجاری ،اداری و .... در این سایت در مورد نصب دوربین ها ، دزدگیرهای اماکن و منازل ، نصب اعلام حریق های متعارف و آدرس پذیر، نصب سانترال و کرکره برقی و حوزه های مرتبط دیگر مطلب می نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *