تست کردن دوربین های مدار بسته ip

چکیده مطلب :

برای تست دوربین ها پس از اجرای عملیات مسیریابی ، در مرحله تست برای ارتباط با دوربین از راه دور، آدرس زیر باید در مرورگر وارد شود

در نصب دوربین های مداربسته IP روش های متفاوتی وجود دارد و یکی از مسائل مهم در نصب این دوربین ها این است که قبل از نصب دوربین ها را بررسی کنید چون عدم بررسی دوربین ها قبل از نصب ممکن است باعث اذیت نصابان شود بطور مثال اگر دوربین را در ارتفاع خیلی بالایی نصب می کنید که به راحتی دسترسی به آن ممکن نیست حتما ابتدا از سالم بودن دوربین اطمینان حاصل نمایید.

پس از اجرای عملیات مسیریابی ، در مرحله تست برای ارتباط با دوربین از راه دور، آدرس زیر باید در مرورگر وارد شود:

http:// آدرس خارجی IP: port

نکته:  اگر از درگاه 80 استفاده شده است، نیازی به تایپ port نیستد.

از شبکه محلی و یا از طریق اینترنت در محل نباید به دوربین وصل شد. ممکن است با یک مشکل به نام NAT loopback روبرو شد. بعضی از روترها اجازه دسترسی به تجهیزات محلی برای استفاده از آدرس IP خارجی روتر را نمی دهند و طوری که انگار قوانین اشتباه است عمل می کنند. بهترین راه برای تست کردن صحت مسیریابی استفاده از اینترنت در محلی دیگر است. همین طور می توان از GPRS یا از تلفن همراه استفاده کرد ، اما ممکن است نتیجه اشتباه هم به دست آید. اگر علاقمند به مباحث دوربین مدار بسته هستید می توانید در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته  ثبت نام نمایید.


امتیاز بدهید
نویسنده مطلب
سیامک رشوند
سیامک رشوند

سیامک رشوند هستم فعال در حوزه نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی و امنیتی مجتمع های مسکونی ، تجاری ،اداری و .... در این سایت در مورد نصب دوربین ها ، دزدگیرهای اماکن و منازل ، نصب اعلام حریق های متعارف و آدرس پذیر، نصب سانترال و کرکره برقی و حوزه های مرتبط دیگر مطلب می نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *