0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

رابط فیبر نوری یا پیگتیل

چکیده مطلب :

پیگتیل فیبر نوری در واقع کابل های فیبر نوری با یک سر کانکتور هستند که می توان از طریق این سر به طور مستقیم به دستگاه ها و تجهیزات دیگر متصل شوند

پیگتیل فیبر نوری در واقع کابل های فیبر نوری با یک سر کانکتور هستند که می توان از طریق این سر به طور مستقیم به دستگاه ها و تجهیزات دیگر متصل شوند سر دیگر آن به کابل ورودی فیوژن می شود. پیگتیل باید متناسب با قطر کابل فیبر نوری و سر رابط دستگاه انتخاب شود.

رابط فیبر نوری که عموماً داخل پچ پنل مخصوص فیبر قرار می گیرد، در انواع مختلف و متناسب با نوع رابط به صورت دو درگاه، یا تک درگاهوجود دارد.

رابط فیبر نوری بر روی فیبر نوری را می توان با ابزارهای خاص نصب کرد که امکان انتقال داده را به ما می دهد. برخی از انواع این رابط ها عبارتند از: MT-Rj و LC و SC و ST و VF-45 که به دو تک حالته و یا چند حالته نیز تقسیم می شوند.

رابط

آموزش های مرتبط :


امتیاز بدهید
نویسنده مطلب
سیامک رشوند
سیامک رشوند

سیامک رشوند هستم فعال در حوزه نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی و امنیتی مجتمع های مسکونی ، تجاری ،اداری و .... در این سایت در مورد نصب دوربین ها ، دزدگیرهای اماکن و منازل ، نصب اعلام حریق های متعارف و آدرس پذیر، نصب سانترال و کرکره برقی و حوزه های مرتبط دیگر مطلب می نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *