0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

اتصال رابط 22 پینی ,تعریف رابط 485-RS

چکیده مطلب :

با به کارگیری این رابط نصاب می تواند به سادگی تنها با یک رابط تمامی اتصالات توان الکتریکی ، صدا و تصویر و RS – 485 را نصب کند

با به کارگیری این رابط نصاب می تواند به سادگی تنها با یک رابط تمامی اتصالات توان الکتریکی ، صدا و تصویر و RS – 485 را نصب کند

همچنین می توان پین هایی را جهت ارسال و دریافت سیگنال های هشدار و فعال سازی آژیر و فلش تعریف کرد که بدین منظور از شکل  استفاده می شود .

Capture

تعریف رابط 485-RS

برای کنترل دوربین مدار بسته می توان از یک صفحه کلید استفاده کرد. همچنین می توان کنترل دوربین را از طریق درگاه سریال 485-RS دستگاه DVR و یا درگاه سریالی یک کامپیوتر و اجرای نرم افزار کنترل کننده دوربین روی آن انجام داد. مهمترین مسئله برای استفاده از کنترل کننده پرتکل ارتباطی است که دوربین از آن پشتیبانی می کند. برای بررسی این مسئله باید به راهنمای نرم افزار روی کامپیوتر و یا راهنمای کنترل کننده مراجعه کرد.

کابل مطلوب جهت ارتباط 485-RS، کابل CAT5 است که ارتباط بین دوربین و کنترل کننده مربوطه را برقرار می سازد. طول کابلی نباید از ۱۲۰۰ متر بیشتر باشد که در این صورت به کارگیری Repeater توصیه می شود. در صورتیکه به مباحث دوربین مدار بسته علاقمند هستید می توانید در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته شرکت نمایید.


امتیاز بدهید
نویسنده مطلب
سیامک رشوند
سیامک رشوند

سیامک رشوند هستم فعال در حوزه نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی و امنیتی مجتمع های مسکونی ، تجاری ،اداری و .... در این سایت در مورد نصب دوربین ها ، دزدگیرهای اماکن و منازل ، نصب اعلام حریق های متعارف و آدرس پذیر، نصب سانترال و کرکره برقی و حوزه های مرتبط دیگر مطلب می نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *