0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

آموزش نصب ضبط و باند خودرو

در دوره آموزش نصب سیستم صوتی خودرو آموزشگاه فن آموزان کارآموزان ابتدا با مفهوم برق خودرو آشنا می شوند. شناخت اجزای برق خودرو و اینکه در چه شرایطی فعال می شوند؛ سپس به مدارات سری و موازی که در بستن باندها اهمیت بالایی دارد پرداخته می شود و می توانیم باندهای متفاوت را با آمپلی فایر های متفاوت وصل کنیم؛ در ادامه به آموزش سیستم صوتی ماشین می پردازیم. ابتدا شناخت اجزا را داریم که از ضبط ماشین که تولید کننده صوت هست شروع می شود و انواع آمپلی فایرها که تقویت کننده صوت هست را در برمی گیرد. سپس وارد قسمت اجرا کننده های صوتی می شویم که در اصطلاح عامیانه باندها نامیده می شوند.

به کارآموزان یاد داده می شود که فرکانس های مختلف برای چه باندهایی هست؛ هر باندی توانایی اجرای چه فرکانسهایی را دارد. سوپر تیوتر، میدرنج ، باندهای فول رِنج و ساب ووفر را آموزش می دهیم. باندهای فابریکی ، دو کانال و چند کانل ، باندهای طاقچه ای و…

امپدانس یا مقاومت و عمق نصب توضیح داده می شود. یاد می گیرید که چگونه از هر آمپلی فایر در حد توان آن استفاده شود. قطعات مختلفی که برای این مجموعه لازم هست از فیوز ، نویز گیر ، تبدیل های لول ، تبدیل برق ، تبدیل یک به دو و دو به یک برای سیستم های صوتی.

کارآموزان در کلاس اموزش نصب ضبط ماشین بصورت عملی آمپلی فایر را تنظیم می کنند و یاد می گیرند صدای خوب و حداکثر بازدهی را از آمپلی فایر بگیرند بدون اینکه فرکانس مرده داشته باشد؛ همچنین نصب دوربین دنده عقب و سیستم مانیتور ماشین آموزش داده می شود. سرفصل های کامل دوره آموزش و طریقه نصب سیستم صوتی و باند خودرو و نصب تیوتر در ادامه همین صفحه قابل مشاهده هست.

دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو از دوره های آموزشی پرطرفدار در میان جوانان می باشد که علت آن را می توان به بازار کار پر رونق این حرفه و جذابیتی که دارد نسبت داد. دوره آموزش نصب سیستم ماشین در آموزشگاه فن آموزان توسط اساتید و مدرسین با تجربه و متخصص برگزار شده و بخشی از دوره جامع آموزش برق خودرو می باشد و افراد علاقمند به این حرفه می توانند در کلاس های حضوری و آنلاین این دوره ها شرکت نمایند.

مطالب به صورت تئوری و عملی و در کارگاه های مجهز ارائه می گردد و در انتها مدرک فنی و حرفه ای نصب ضبط و باند خودرو به کارآموزان اعطا می گردد که می تواند جهت ورود به بازار کار بسیار مفید واقع شود.

پیش نیاز خاصی جهت ثبت نام در آموزشگاه نصب سیستم صوتی خودرو نیاز نبوده و پس از پایان دوره کارآموزان توسط آموزشگاه و استاد دوره پشتیبانی خواهند شد تا بتوانند وارد بازار کار شده و شغل خود را شروع کنند.

نمایش بیشتر

فیلم معرفی دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو

ویدئو

پادکست معرفی دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو

شرایط مورد نیاز جهت شرکت در دوره

حداقل سن : 14 سال

حداقل مدرک تحصیلی : سیکل

جنسیت : آقا / خانم

پیش نیاز : ندارد

پایان خدمت : نیاز ندارد

محل برگزاری : تهران و شعبات

شهریه: 2/600/000 تومان

مدت آموزش: تماس بگیرید ساعت

ویژگی‌های این دوره

نوع برگزاری : تئوری و عملی

پشتیبانی بعد از دوره : دارد

معرفی خوابگاه : دارد

کلاس رایگان مشاوره راه اندازی کسب و کار : دارد

سرفصلهای دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو

logo gold

آموزش مقدماتی برق خودرو

آموزش سیم کشی و نصب ساب ووفر

آموزش سیم کشی و نصب باندهای فابریکی

آموزش سیم کشی و نصب آمپلی دو کانال و چند کانال

آموزش سیم کشی و نصب دوربین دنده عقب

آموزش سیم کشی و نصب باندهای طاقچه ای

آموزش نقشه خوانی سیم کشی خودرو

آموزش سیم کشی و نصب ضبط های CD

آموزش سیم کشی و نصب ضبط های فلش خور و CD

آموزش سیم کشی و نصب تیوتر بر روی پخش کننده

آموزش سیم کشی و نصب پخش کننده های مارشال

آموزش سیم کشی و نصب پخش کننده های پایونر

آموزش سیم کشی و نصب پخش کننده های اینفینیتی

آموزش سیم کشی و نصب پخش کننده های کنوود

آموزش سیم کشی و نصب پخش کننده های مکس ریدر

آموزش سیم کشی و نصب باندهای روی درب خودرو

آموزش سیم کشی و نصب طاقچه های چوبی

آموزش سیم کشی و نصب آمپیلی دو کانال و چند کانال

نمایش بیشتر
نظرات کارآموزان دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو
ویدئو
ویدئو
ویدئو

هزینه آموزش نصب ضبط و باند خودرو

دوره آنلاین
دوره نصب ضبط و باند خودرو 2/300/000 تومان
ثبت نام
دوره حضوری با 30% تخفیف
دوره نصب ضبط و باند خودرو 3/800/000 تومان 2/600/000 تومان
ثبت نام
دوره خصوصی
دوره نصب ضبط و باند خودرو 4/500/000 تومان
ثبت نام

مزایای دوره آنلاین

  • کسانی که به دنبال اشتغال و راه اندازی کسب و کار در این حرفه هستند.
  • کسانی که می خواهند از پایه تا پیشرفته آموزش ببینند.
  • کسانی که امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند.
  • کسانی که رفت و آمد به شهر تهران و اقامت برای آنان مشکل است.
  • کسانی که به دنبال راه اندازی شغل دوم و درآمد بیشتر هستند.
  • کسانی که میخواهند برای همیشه ویدیو های آموزشی را داشته باشند.
  • کسانی که زمان کافی برای حضور در کلاس حضوری نصب ضبط و باند خودرو را ندارند.
  • کسانی که میخواهند آموزش هایی که دیده اند را در هر زمانی که میخواهند دوره کنند.
  • و تمامی افرادی که در این حوزه مشغول بکار هستند و یا تمامی علاقه مندان به حرفه نصب ضبط و باند خودرو که میخواهند به صورت تخصصی آن را یاد بگیرند.

معرفی دوره آنلاین نصب ضبط و باند خودرو

برای یک شروع قدرتمند این ویدئو را حتما ببینید

ویدئو

درباره کلاس و کارگاه نصب ضبط و باند خودرو بیشتر بدانید‍

ویدئو

نکاتی در مورد نصب ضبط و باند خودرو

با شرکت در دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو می توانید آینده کاری خود را تضمین کنید ، با توجه به بازار کار مناسب این حرفه با داشتن تخصص در این زمینه می توانید کسب و کار خودتان را بصورت مستقل راه اندازی نمایید و روز به روز در کار خود پیشرفت نمایید.

دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای از 0 تا 100 متناسب با بازار کار توسط اساتید مجرب در آموزشگاه فن آموزان برای شما عزیزان برگزار خواهد شد.

بازار کار و درآمد : امروزه با آموزش های غیر کاربردی و ناکارآمدی سیستم آموزشی داشتن جایگاه شغلی مناسب و کسب درآمد رضایت بخش برای گذراندن زندگی بسیار سخت شده است.

اما به شما حرفه ای را آموزش می دهیم که بتوانید کسب و کار خود را داشته باشید و با مهارت کاربردی و عملی خوبی که بدست می آورید درآمد بالایی کسب کنید.

نظرات صوتی کارآموزان

سوالات متداول کلاس نصب ضبط و باند خودرو

جهت اطلاع دقیق از مدت زمان دوره با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید.

پیش نیازی ندارد.

پشتیبانی به صورت نامحدود و تلفنی و یا حضوری انجام می شود.

بپس از پایان دوره مدرک آموزشگاه که زیرنظر سازمان فنی حرفه ای ، بصورت دوزبانه، در داخل کشور و در شرکت های خصوصی و دولتی دارای اعتبار هست تقدیم شما میشود. برای مدرک بین المللی، کارآموز را به سازمان فنی حرفه ای معرفی میکنیم و پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی مدرک رسمی و بین المللی به کاراموز تعلق می گردد.

بله زمان کلاس های خصوصی طبق زمان شما و استاد هماهنگ می شود

جهت اطلاع دقیق از زمان برگزاری دوره با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید.

با تحویل بیش از یک میلیون متخصص در طول فعالیت آموزشگاه فن آموزان تهران و کسب رضایت این کارآموزان امروز بزرگترین تضمین یادگیری برای شما سابقه ما است و به شما تضمین میدهیم بهترین تجهیزات و اساتید را برای آموزش در اختیارتان قرار دهیم و در مسیر آموزش تا اشتغال در کنار شما باشیم.

این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. هیچ محدودیت درآمدی برای فعالیت در این شاخه جود ندارد و با مشاوره بازار کار و آموزشی که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید.

با توجه به اینکه این آموزشگاه یکی از بزرگترین موسسه ها با بیشترین تعداد کارگاه در سطح کشور است دارای زمانبندی منعطف برگزاری کلاس در طول هفته، آخر هفته ها برای کارمندان و افراد شاغل، کلاس های فشرده وبژه کارآموزان شهرستان و کلاس های تخصصی و خصوصی ویژه می باشد.

ویژگی های دوره
دسترسی به حمل و نقل عمومی دسترسی به حمل و نقل عمومی
تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه
آموزش در کارگاه‌های مجهز آموزش در کارگاه‌های مجهز
پشتیبانی نامحدود پس از دوره پشتیبانی نامحدود پس از دوره
ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
برگزاری کلاس‌های مشاوره و کسب و کار بصورت رایگان برگزاری کلاس‌های مشاوره و کسب و کار بصورت رایگان
اقامت در خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستانی اقامت در خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستانی
نظرات کارآموزان دوره
”آموزش رو کاملا عملی سپری کردم و استاد دوره به تمامی سوالات با صبر و حوصله کامل جواب دادند.“
نظر کارآموز
”آموزشها تماما از پایه و بدون هیچ پیش نیازی هست و توصیه میکنم به کسانی که مایل به یادگیری این مهارت هستند حتما در آموزشگاه فن آموزان این دوره رو سپری کنند.“
نظر کارآموز
”اساتید دوره تمامی مباحث مطرح شده در سرفصل ها رو به بهترین شکل ممکن و بسیار کامل پوشش دادند.“
نظر کارآموز
آموزش نصب ضبط و باند ماشین

دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو با توجه به کاربردی بودن و بازار کار خوبی که دارد از جمله دوره های محبوب در آموزشگاه فن آموزان می باشد که در هر دوره تعداد زیادی نیروی متخصص را وارد بازار کار می نماید.

اما دلیل استقبال از این دوره چیست؟

سیستم صوتی خودرو یکی از مواردی است که صاحبان اتومبیل های مختلف اهمیت زیادی برای آن قائل شده و حاضرند هزینه های زیادی را برای نصب آن پرداخت نمایند.

نیاز به تخصص بالا برای نصب این سیستم ها باعث می شود تا افراد برای این کار به نصاب های ضبط و باند خودرو مراجعه نمایند. در دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو فن آموزان مباحث به صورت پایه ای صورت گرفته و افراد آموزش کامل نصب ضبط و باند ماشین، آموزش نصب آمپلی فایر خودرو، آموزش تنظیم حرفه ای سیستم صوتی ماشین و غیره را به شکلی حرفه ای فرا می گیرند.

سیستم صوتی خودرو

دهه 20 میلادی را می توان عصر شکوفایی صنعت خودرو دانست که انواع اتومبیل با امکانات مختلف طراحی می شد و افراد انتظارات زیادی را از خودروها داشتند.

در سال 1930 اولین سیستم صوتی خودرو که شمال یک رادیوی تک بانده بود را بر روی اتومبیل تعبیه نمودند و در طی این سال ها شرکت ها و افراد مختلف سعی در گسترش این سیستم داشتند.

در دهه 60 میلادی سیستم های پخش کاست بر روی خودرو روی کار آمد و سال ها این سیستم ها با پیشرفت زیادی مواجه بودند و در دهه 90 سی دی ها وارد سیستم صوتی خودرو شده و عصر دیجیتال آغاز گردید.

حال که در قرن 21 به سر می بریم سیستم های صوتی خودرو در بالاترین نو مهندسی، طراحی شده اند و از امکاناتی مانند هوش مصنوعی و کیفیت بسیاری بالای صدا برخوردار می باشند.

علاوه بر دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو ، موسسه فن آموزان بیش از هشتاد دوره آموزشی ویژه بازار کار را با ارائه مدرک فنی و حرفه ای برگزار می کند. لیست برخی دوره ها شامل آموزش نصب دزدگیر خودرو ، آموزش برق خودرو ، آموزش سیم پیچی موتور ، آموزش مکانیک خودرو ، آموزش نقاشی خودرو و … می باشد. برای مشاهده لیست تمامی دوره ها به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

اجزای تشکیل دهنده سیستم صوتی خودرو

با توجه به این سیستم های صوتی خودرو از پیچیدگی زیادی برخوردار می باشند، افراد بدون تخصص قادر به نصب آنها نبوده و نیاز است تا نصاب ضبط و باند خودرو به انجام این کار بپردازد.

در آموزش نصب ضبط و باند خودرو به افراد اجزای تشکیل دهنده سیستم های صوتی معرفی می گردد و نحوه عملکرد آنها نیز از مواردی است که در آموزش ها به آن پرداخته می شود.

هدیونت، اسپیکر که در انواع متنوعی وجود دارد، بلندگوی passive، بلندگوی active، کامپوننت، ووفر و ساب ووفر، آمپلی فایر و توییتر از جمله اجزایی هستند که در سیستم های صوتی خودروها به کار می رود و بسته به نوع تقاضا، انواع مختلف این اجزا می توانند در اتومبیل شما نصب گردند.

مهارت های نصاب سیستم صوتی خودرو

با توجه به این که سیستم صوتی خودرو در ارتباط مستقیم با برق اتومبیل می باشد، نصاب ضبط و باند خودرو باید در رابطه با سیستم برق خودرو اطلاعات بالایی داشته تا بتواند بدون ایجاد مشکلی در رابطه با برق ماشین، انواع سیستم های صوتی و تصویری را بر روی خودروی شما نصب نماید.

اهمیت بالایی که به سیستم های صوتی خودرو داده می شود، باعث شده تا شرکت های مختلفی در دنیا اقدام به تولید انواع تجهیزات و اجزای سیستم صوتی نموده که هر یک دارای امکانات و ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

یک نصاب ضبط و باند خودرو بایستی با تمامی برندها و امکاناتی که در این تجهیزات وجود دارد آشنایی داشته و اطلاعات خود را در این زمینه آپدیت نماید.

مهارتی که نصاب در نصب سیستم صوتی اتومبیل دارد تاثیر مستقیمی بر روی کیفیت صدای دریافتی داشته و بنابراین نیاز است نصابی برای این کار انتخاب شود که دارای تجربه و مهارت بالایی در این امر بوده و با سیم کشی انواع خودروهای داخلی و خارجی آشنایی داشته باشد.

در صورتی که نصب سیستم صوتی خودروی خود را به فردی غیر متخصص بسپارید و یا این که خودتان اقدام به انجام این کار نمایید، به طور قطع تجهیزات و اجزای مختلف این سیستم آسیب جدی دیده و حتی ممکن است به برق خودرو نیز آسیب وارد نمایید.

بازار کار نصب ضبط و باند خودرو

صنعت خودرو دائما در حال پیشرفت بوده و روز به روز به تعداد اتومبیل های دنیا افزوده می شود. تمامی این اتومبیل ها نیاز به یک سیستم صوتی دارند چرا که رانندگان در مسیر رفت و آمد خود در حین رانندگی اقدام به گوش دادن موسیقی، پادکست، مطالب آموزشی صوتی و … می نمایند.

با وجود این که خودروها به صورت فابریک از یک سیستم صوتی متوسط برخوردار می باشند اما اکثر افراد ترجیح می دهند تا این سیستم فابریک را با یک ضبط و باند حرفه ای تعویض نموده تا از کیفیت و قدرت بالاتری از صدا بهره مند گردند.

به همین دلیل است که شغل نصب ضبط و باند خودرو را می توان یکی از مشاغلی به شمار آورد که مشتریان آن همیشگی بوده و می تواند درآمد خوبی را برای صاحبان این حرفه به همراه داشته باشد.

در کشورهای مختلف دنیا نیز از این شغل به عنوان یک حرفه پولساز با آینده شغلی روشن یاد می کنند و جزء مشاغلی است که افراد می توانند از آن لذت برده و رضایت شغلی بالایی داشته باشند.

برای ورود به این حرفه از کجا باید شروع کرد؟

آموزش نصب ضبط و باند خودرو پیچیدگی زیادی نداشته و می توان در مدت زمان کوتاهی تمامی فوت و فن های مربوط به آن را فرا گرفت. آموزشگاه های مختلف فنی و حرفه ای، این دوره های آموزشی را برگزار نموده و متقاضیانی که علاقمند به این حرفه می باشند می توانند در کلاس های مربوطه شرکت نموده و در بازه زمانی کوتاه تمامی مهارت های مورد نیاز را یاد بگیرند.

البته ممکن است بسیاری از افراد اقدام به کار کردن به عنوان شاگرد یا کارآموز نزد فردی ماهر نمایند و مهارت های عملی را به این شکل یاد بگیرند. اما این روش ممکن است زمان بر بوده و استادکاران انتظار کار بدون حقوق را داشته باشند.

شرکت در دوره های آموزش نصب ضبط و باند خودرو می تواند اشتغال زایی زیادی را در جامعه ایجاد کرده و برای افراد درآمدزایی ایجاد نماید. برای این که بتوان وارد این حرفه گردید نیاز است تا در ابتدا تحقیقات لازم را در خصوص یک آموزشگاه معتبر انجام داد و پس از شرکت در کلاس های آموزشی، اقدام به راه اندازی یک مکان جهت نصب سیستم های صوتی نمود.

اما این که چه آموزشگاهی از اعتبار کافی برخوردار است و کیفیت کلاس ها به چه صورت است نیاز به بررسی های زیادی دارد.

دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو در فن آموزان

اگر بخواهیم به یک آموزشگاه معتبر که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت کرده و از کیفیت آموزش بالایی نیز برخوردار باشد یاد کنیم می توانیم به آموزشگاه فن آموزان اشاره نماییم.

این آموزشگاه سالهاست دوره های مختلف فنی و حرفه ای را از جمله آموزش نصب ضبط و باند خودرو را برگزار نموده و در هر دوره تعداد زیادی نیروی کار را به جامعه معرفی می نماید. سرفصل هایی که در این کلاس ها توسط اساتید خبره و با سابقه آموزش داده می شود عبارتند از:

  • آموزش تنظیم سیستم صوتی انواع ماشین های وارداتی و داخلی
  • معرفی برندهای موجود در بازار ایران در زمینه سیستم های صوتی
  • آموزش نصب ضبط و باند خودرو با دو اسپیکر
  • آموزش نحوه تنظیم ضبط ماشین برای داشتن صدای شفاف
  • آموزش سیم کشی برای بلندگوها و مسیرهای عبور سیم در داخل خودرو
  • آموزش نصب آمپلی فایرهای چهار کانال به همراه دو اسپیکر و یک ساب ووفر
  • آموزش نصب آمپلی فایرهای شش کانال
  • آموزش نصب ساب باکس در صندوق خودرو
  • آموزش عبور دادن کابل RCA از پخش به سمت آمپلی فایر
  • آموزش سیم کشی ولتاژ و بدنه از باطری برای نصب آمپلی فایر
  • آموزش نصب میدرنج
  • آموزش نصب توییتر و سوپر توییتر
  • آموزش نصب خازن با توجه به سیستم نصب شده روی خودرو
  • آموزش نویز گیری صدا در سیستم

دوره آموزش نصب ضبط و باند خودرو در آموزشگاه فن آموزان برای تمامی سنین و تحصیلات امکان پذیر بوده و افرادی که شاغل هستند می توانند در کلاس های برگزار شده در آخر هفته شرکت نمایند.

آموزش ها در این آموزشگاه کاملا عملی بوده و ویژه بازار کار می باشد و افراد پس اتمام دوره قادر به راه اندازی کار می باشند.

ارائه خوابگاه در نزدیکی محل کلاس ها یک ویژگی مثبت برای فن آموزان محسوب شده و افرادی که از شهرستان هایی غیر از تهران در این دوره ثبت نام نموده اند امکان اسکان در این خوابگاه ها را دارند.

سرمایه مورد نیاز برای شغل نصب سیستم صوتی خودرو

پس از این که دوره های نصب ضبط و باند خودرو به اتمام رسید و افراد مدرک فنی و حرفه ای معتبر را دریافت نمودند می توانند اقدام به راه اندازی مکانی جهت انجام امور نصب سیستم های صوتی خودرو نمایند.

برای این کار باید سرمایه ای را جهت رهن و اجاره مغازه در نظر گرفت و در مکان هایی از شهر که بورس تعمیرگاه های خودرو می باشد این مکان را اجاره نمود.

نصاب های سیستم های صوتی خودرو اگر بتوانند انواع ضبط و باند، ساب ووفر و آمپلی فایر را خریداری نموده و علاوه ببر نصب، به فروش این محصولات نیز بپردازند، سود بیشتری نصیبشان می گردد.

در صورتی که از سرمایه کافی جهت خرید سیستم های صوتی برخوردار نمی باشید می توانید در ابتدا با استفاده از مهارت خود تنها به انجام خدمات نصب پرداخته و پس از این که مقداری سرمایه جمع نمودید وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید تا از این طریق به درآمد بیشتری نیز دست یابید.

حرفه ای شدن و کسب درآمد بالا در این حرفه

برای این که بتوان در شغل نصب سیستم های صوتی خودرو به محبوبیت رسید و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نمود و در یک کلام به فردی حرفه ای در این کار تبدیل شد نیاز است تا ترفندهایی را به کار برد.

بازاریابی می تواند نقشی موثر را در این رابطه ایفا نموده و شما را به افراد در سراسر شهر معرفی نماید. به این ترتیب تعداد مراجعین افزایش یافته و با بالا رفتن تجربه و سابقه کار، شما به فردی حرفه ای تبدیل خواهید شد.

نیاز است تا با مشاغل و افرادی که حوزه کاری شان در ارتباط با نصب سیستم صوتی خودرو می باشد مانند فروشندگان این سیستم ها، باطری سازهای خودرو و افرادی که در زمینه برق خودرو دارای تخصص می باشند ارتباط و تعامل برقرار نمود و از تجربیات این افراد در کار استفاده کرد.

شرکت های بسیاری وجود دارند که اقدام به نصب سیستم های صوتی خودرو می نمایند و ممکن است نیاز به متخصصین این امر داشته باشند. شما می توانید پس از کسب آموزش های لازم در آموزشگاه فن آموزان، رزومه خود را به این شرکت ها ارسال کرده و به انجام کار و دریافت حقوق به صورت ماهیانه و یا پورسانتی بپردازید.

علاوه بر آن در صورتی که علاقمند به حوزه تدریس باشید می توانید در آموزشگاه های فنی و حرفه ای به عنوان مدرس دوره مشغول به کار شده و از این طریق نیز کسب درآمد نمایید.

آموزشگاه فن آموزان همچنین دوره های الکترونیک و تعمیرات از جمله آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش plc و … می باشد. لیست بیش از هشتاد دوره آموزشی درآمدزا در صفحه اصلی سایت موجود می باشد.

مشاهده بیشتر
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *