0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

آموزش نصب دزدگیر ماشین

در دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین آموزشگاه فن آموزان چون اکثر کسانی که در این کلاس شرکت می کنند از برق ماشین اطلاعاتی ندارند، جلسات اول به شناخت برق خودرو اختصاص داده می شود. دزدگیر خودرو عملا یک سیسم ایمنی می باشد که روی یک سیستم دیگر که کار می کند نصب می شود و نباید تداخلی با هم داشته باشند به همین دلیل مباحث اول از برق ماشین شروع می شود.

بعد آشنایی با برق ماشین تست فیوز ها و شرایطی که فیوز باید تعویض شود بصورت کامل توضیح داده می شود. سپس مباحث مربوط به سوئیچ مخفی که قبل از دزدگیر خودرو است و حالت مختلف سوئیچ گفته می شود. سپس وارد میاحث اصلی نصب دزگیر ماشین می شویم.

مباحث دزدگیر از سیم های دزدگیر شروع می شود. دزدگیر ماشین وسیله ای هست که سیم های زیادی دارد. اگر کارآموز برق ماشین را بشناسد و شرایط را بتواند درک کند میتواند این سیم ها را نصب کند که در کلاس آموزش صفر تا صد نصب دزدگیر ماشین تک تک سیم ها کامل یاد داده می شود و رنگهای سیم کشی دزدگیر ماشین را طبق استاندارد فرا خواهید گرفت.

پس از مباحث رنگ بندی سیم کشی دزدگیر ماشین به مبحث طریقه قفل و باز کردن درهای ماشین با دزدگیر پرداخته می شود. باز و بسته شدن درهای ماشین توسط دزدگیر شامل سه مبحث می باشد: 1- ماشین های ساده که فقط با سوئیچ درب آن ها باز می شود مثل پیکان ، نیسان و پراید و … 2- ماشین های خانواده پژو مثل سمند، پژو 405 ، پژو پارس و … 3- ماشین ها مالتی پلکس که برق این نوع ماشین ها حساس است و خودروهای تیبا ، ساینا، کوئیک ، کوئیک S و… همه در این مبحث هستند.

پس از اتمام مباحث مربوط به آموزش نصب دزدگیر ماشین ، نصب پاور ویندور یا شیشه بالابر خودرو را یاد خواهید گرفت. پاور ویندوز دستگاهی کنار دزدگیر ماشین است و حتی می تواند برای ماشینهای فاقد دزدگیر نیز استفاده می شود که به این دلیل نصب می شود که وقتی درهای ماشین قفل شد و سوئیچ روی ماشین نبود شیشه های ماشین را بالا ببرد. در این مبحث نحوه پیدا کردن سیم ها ، نحوه نصب در ماشین های مختلف و … یاد داده می شود. همچنین سوئیچ مخفی را یاد می گیرید.

پس از گذراندن دوره ، آموزشگاه فن آموزان اطمینان کامل می دهد که هنرجویان می توانند نصب سیستم امنیتی بسیاری از خودروها مانند دزدگیر پراید، تیبا ، ساینا، ماشینهای خانواده پژو 206 ، پژو 405 ، سمند ، ماشین های مالتی پلکس مانند کوئیک ، کوتئیک است و … را با مهارت کامل انجام دهند.

همه مباحث گفته شده توسط خود کارآموز بصورت عملی روی ماشین های واقعی انجام می شود. و مباحث تئوری به منظور همراهی کارآموز برای گرفتن مدرک فنی و حرفه ای نصب دزدگیر خودرو و آشنایی با آزمون کتبی توضیح داده می شود. سرفصلهای کامل دوره آموزش دزدگیر ماشین را که بخشی از دوره جامع آموزش برق خودرو می باشد و توانمندی هایی که پس از اتمام این کلاس بدست خواهید آورد را می توانید در ادامه همین صفحه مشاهده نمایید. در پایان دوره ، در صورت عدم یادگیری امکان بازآموزی رایگان دوره برای کارآموز وجود خواهد داشت.

نمایش بیشتر

معرفی دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین

ویدئو

پادکست معرفی دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین

شرایط مورد نیاز جهت شرکت در دوره

حداقل سن : 14 سال

حداقل مدرک تحصیلی : سیکل

جنسیت : آقا / خانم

پیش نیاز : ندارد

پایان خدمت : نیاز ندارد

محل برگزاری : تهران و شعبات

شهریه: 2/600/000 تومان

مدت آموزش: 10 ساعت

ویژگی‌های این دوره

نوع برگزاری : تئوری و عملی

پشتیبانی بعد از دوره : دارد

معرفی خوابگاه : دارد

کلاس رایگان مشاوره راه اندازی کسب و کار : دارد

توانایی هایی که در این دوره بدست می آورید

با انواع رنگ بندی و کاربرد سیم کشی های خودروهای ایرانی آشنا می شوید و کاربرد هر رنگ در نصب دزدگیر خودرو را آموزش میبینید

انواع اجزایی مختلفی که در دزدگیر خودرو به کار می رود را می شناسید و آنها را لمس می کنید همچنین کاربرد و نحوه نصب آنها را یادمیگیرید

در این دوره صفر تا صد نصب دزدگیر های معمولی را یادمگیرید و پس از دوره به راحتی می توانید انواع آنها را نصب کند.

نصب دزدگیر های تصویری پیشرفته را صفر تا صد آموزش می بینید و یادمیگیرید این دزدگیرها را به راحتی نصب کنید.

در این دوره علاوه بر نصب دزدگیر به شما به صورت رایگان نصب GPS جهت امنیت بیشتر و ردیابی خودرو نیز آموزش داده می شود.

با آموزش کامل دزدگیر خودرو یادمیگیرد انواع عیب های مختلف روی این دزدگیر ها را بشناسید و به راحتی آنها را برطرف کنید.

سرفصلهای دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین

logo gold

معرفی انواع دزدگیرهای تصویری خودرو

اموزش نصب انواع دزدگیرهای تصویری بر روی انواع خودروها

اموزش نحوه نصب دزدگیرهای معمولی بر روی انواع خودروها

آموزش نصب پاور شیشه بالابر

اموزش نقشه خوانی سیم کشی مربوط به دزدگیر در خودروهای مختلف

آموزش نحوه کد دادن به ریموت دزدگیر خودرو

اموزش نصب پنل مرکزی دزدگیر خودرو

اموزش اجزای تشکیل دهنده دزدگیر خودر

اموزش نصب شوک سنسور دزدگیر خودرو

آموزش نصب دزدگیر پراید

آموزش نصب دزدگیر پژو ۲۰۶

یادگیری و شناخت رنگ بندی سیم های مربوط به نصب دزدگیر خودرو

آموزش نصب دزدگیر پژو ۴۰۵

آموزش نصب دزدگیر پژو پارس

نمایش بیشتر
نظرات کارآموزان دوره آموزش نصب دزدگیر ماشین
ویدئو
ویدئو
ویدئو

هزینه آموزش نصب دزدگیر ماشین

دوره آنلاین
دوره نصب دزدگیر خودرو 2/300/000 تومان
ثبت نام
دوره حضوری با 30% تخفیف
دوره نصب دزدگیر خودرو 3/800/000 تومان 2/600/000 تومان
ثبت نام
دوره خصوصی
دوره نصب دزدگیر خودرو 4/500/000 تومان
ثبت نام

مزایای دوره آنلاین

  • دوره آنلاین مناسب کسانی است که حداقل سطح سواد سیکل داشته باشند.
  • کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار در این حرفه هستند.
  • کسانی که می خواهند از پایه تا پیشرفته آموزش ببینند.
  • کسانی که امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند.
  • کسانی که رفت و آمد به شهر تهران و اقامت برای آنان مشکل است.
  • کسانی که به دنبال راه اندازی شغل دوم و درآمد بیشتر هستند.
  • کسانی که میخواهند برای همیشه ویدیو های آموزشی را داشته باشند.
  • کسانی که زمان کافی برای حضور در کلاس حضوری را ندارند.
  • کسانی که میخواهند آموزش هایی که دیده اند را در هر زمانی که میخواهند دوره کنند.
  • کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستند و میخواهند آموزه های خود را به روز کنند.
  • و تمامی علاقه مندان به حرفه نصب دزدگیر خودرو که میخواهند به صورت تخصصی آن را یاد بگیرند.

معرفی دوره آنلاین نصب دزدگیر خودرو

برای یک شروع قدرتمند این ویدئو را حتما ببینید

ویدئو

درباره کلاس و کارگاه نصب دزدگیر خودرو بیشتر بدانید‍

ویدئو

آموزش صفر تا صد نصب دزدگیر ماشین در اموزشگاه فن آموزان

هدف از برگزاری این دوره های اموزشی توسط آموزشگاه فن آموزان این است که اشتغال زایی ایجاد شده و افرادی که به دنبال کار و شغلی مناسب می باشند، بتوانند منبع درآمدی را برای خود پیدا کرده و در حرفه مورد علاقه خود مهارت های لازم را کسب نمایند.

مطلبی که ممکن است بسیاری از افراد را گمراه نماید، تعداد آموزشگاه های مختلف برگزار کننده دوره آموزش نصب دزدگیر خودرو می باشد. ممکن است بسیاری از این آموزشگاه ها کیفیت و کارایی لازم را نداشته و فرد پس از صرف هزینه و پرداخت شهریه، مطالب را به طور کامل یاد نگیرند. به همین دلیل نیاز است تا برای انتخاب اموزشگاه دقت زیادی کرده و تحقیقات کافی را به عمل آورد.

آموزشگاهی که در آن ثبت نام می کنید باید تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای فعالیت کرده و در پایان دوره هم به کارآموزان خود مدرک فنی و حرفه ای معتبر اعطا نماید.

اساتیدی که مشغول به تدریس می باشند باید با استانداردهای اموزشی به طور کامل آشنایی داشته و خودشان هم در این حوزه از تخصص بالایی هم به صورت تئوری و هم عملی برخوردار باشند.

عملی بودن دوره آموزش دزدگیر ماشین باعث می شود تا افراد بتوانند به شکل تجربی با نصب سیستم امنیتی ماشین آشنا شده و در ابتدای ورود به بازار کار دچار مشکل نگردند. پشتیبانی از کارآموزان از ویژگی های مهمی است که یک آموزشگاه باید به افراد ارائه دهد و آنها را پس از پایان دوره نیز حمایت و پشتیبانی نماید.

فن آموزان از جمله آموزشگاه های معتبر کشور است که ویژگی های گفته شده را دارا بوده و سیلابس و سرفصل هایی که ارائه می دهد منطبق بر سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای می باشد.

در این دوره نصب دزدگیرهای تصویری خودرو و دزدگیرهای معمولی روی انواع خودروها (نظیر پراید ، تیبا، کوئیک ، ساینا، نیسان ، پیکان ، کوئیک اس ، خانواه پژو و …) ، نصب پاور شیشه بالابر ، نقشه خوانی سیم کشی مربوط به دزدگیر ، نحوه کد دادن به ریموت ، نصب پنل مرکزی دزدگیر ، اجزای تشکیل دهنده دزدگیر ، نصب شوک سنسور ، یادگیری و شناخت رنگ بندی سیم های مربوط به دزدگیر خودرو و … را بصورت کامل یاد خواهید گرفت. همچنین کاراموزان در این دوره با درک کامل سیتم دزدگیر عیب یابی سیستم های  دزدگیر خودرو را نیز یاد خواهند گرفت.

مجهز بودن فن آموزان به کارگاه های عملی باعث می شود تا افراد آمادگی ورود به بازار کار شغل نصب دزدگیر خودرو را داشته و بتوانند با اعتماد به نفس کامل در این حرفه کسب درآمد نمایند. گذراندن دوره عملی نصب دزدگیر بهترین روش ورود به بازار کار پر رونق این حرفه می باشد. بعد از اتمام دوره ، آموزشگاه فن آموزان با پشتبانی واقعی و مادالعمر در کنار شماست.

نظرات صوتی کارآموزان

سوالات متداول کلاس آموزش نصب دزدگیر ماشین

جهت اطلاع دقیق از مدت زمان دوره با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید.

بله چند خوابگاه دانشجویی، نزدیک به آموزشگاه در نظر گرفته شده است.

پیش نیازی ندارد.

بپس از پایان دوره مدرک آموزشگاه که زیرنظر سازمان فنی حرفه ای ، بصورت دوزبانه، در داخل کشور و در شرکت های خصوصی و دولتی دارای اعتبار هست تقدیم شما میشود. برای مدرک بین المللی، کارآموز را به سازمان فنی حرفه ای معرفی میکنیم و پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی مدرک رسمی و بین المللی به کاراموز تعلق می گردد.

بله زمان کلاس های خصوصی طبق زمان شما و استاد هماهنگ می شود

جهت اطلاع دقیق از زمان برگزاری دوره با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید.

با تحویل بیش از یک میلیون متخصص در طول فعالیت آموزشگاه فن آموزان تهران و کسب رضایت این کارآموزان امروز بزرگترین تضمین یادگیری برای شما سابقه ما است و به شما تضمین میدهیم بهترین تجهیزات و اساتید را برای اموزش در اختیارتان قرار دهیم و در مسیر اموزش تا اشتغال در کنار شما باشیم.

این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. هیچ محدودیت درآمدی برای فعالیت در این شاخه جود ندارد و با مشاوره بازار کار و اموزشی که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید.

با توجه به اینکه این آموزشگاه یکی از بزرگترین موسسه ها با بیشترین تعداد کارگاه در سطح کشور است دارای زمانبندی منعطف برگزاری کلاس در طول هفته، آخر هفته ها برای کارمندان و افراد شاغل، کلاس های فشرده وبژه کارآموزان شهرستان و کلاس های تخصصی و خصوصی ویژه می باشد.

ویژگی های دوره
دسترسی به حمل و نقل عمومی دسترسی به حمل و نقل عمومی
تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه
آموزش در کارگاه‌های مجهز آموزش در کارگاه‌های مجهز
پشتیبانی نامحدود پس از دوره پشتیبانی نامحدود پس از دوره
ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
برگزاری کلاس‌های مشاوره و کسب و کار بصورت رایگان برگزاری کلاس‌های مشاوره و کسب و کار بصورت رایگان
اقامت در خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستانی اقامت در خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستانی
نظرات کارآموزان دوره
”اموزش رو کاملا عملی سپری کردم و استاد دوره به تمامی سوالات با صبر و حوصله کامل جواب دادند.“
نظر کارآموز
”آموزشها تماما از پایه و بدون هیچ پیش نیازی هست و توصیه میکنم به کسانی که مایل به یادگیری این مهارت هستند حتما در آموزشگاه فن آموزان این دوره رو سپری کنند.“
نظر کارآموز
”اساتید دوره تمامی مباحث مطرح شده در سرفصل ها رو به بهترین شکل ممکن و بسیار کامل پوشش دادند.“
نظر کارآموز
نصب دزدگیر ماشین

از آنجایی که امنیت اتومبیل ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و در سال های اخیر آمار سرقت خودرو در دنیا بسیار گسترش یافته است نیاز به نصب سیستم های دزدگیر خودرو نیز افزایش یافته است.

دزدگیرهای خودرو دارای قطعات مختلفی می باشند که نصب آنها نیاز به تخصص بالایی در این زمینه داشته و صاحب ماشین قادر به انجام این کار به تنهایی نخواهد بود. در این گونه مواقع نیاز است تا حتما به یک نصاب دزدگیر حرفه ای مراجعه نمود.

آموزش نصب دزدگیر ماشین یکی از دوره هایی است که در آموزشگاه فن آموزان با سطح کیفی بالا برگزار شده و با اموزش های تخصصی که در آن صورت می گیرد افراد زیادی در هر دوره وارد بازار کار می گردند.

سایر دوره های ویژه بازار کار فن آموزان شامل آموزش مکانیک خودرو ، آموزش تعمیرات ایسیو ، آموزش نقاشی خودرو و… می باشد. لیست کامل دوره ها در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.

دوره نصب دزدگیر خودرو آموزشگاه فن اموزان شامل چه مباحثی می باشد؟

برای نصب سیستم های امنیتی ماشین حتما باید با سیستم برق خودرو آشنا باشید و به همین دلیل ابتدای مباحث این دوره در آموزشگاه فن اموزان به شناخت برق خودرو اختصاص دارد و این دو سیستم در کنار هم باید به درستی کار کنند. بعد از اصول اولیه برق ، نحوه پیدا کردن سیم ها در ماشین آموزش داده می شود. در واقع دزدگیر بستن یعنی هنر پیدا کردن سیم ها در ماشین. به عنوان مثال اول باید بتوانید سیم راهنما را در ماشین بیابید و سپس سیم های راهنمای دزدگیر را به آن وصل کنید. پس از این مباحث ابتدایی وارد قسمت اصلی آموزش می شویم.

اطلاعاتی که دزدگیر به آن نیاز دارد ؛ مثلا از لادری می تواند اطلاعات بگیرید که اگر در باز شد شروع به چشمک زدن کند. در کل تا زمانی که شناخت کاملی از نحوه کار کردن دزدگیر نداشته باشید به دلیل تعداد سیم های خیلی زیادی که استفاده می شود، در این مبحث گنگ خواهید بود. به شما یاد داده می شود که تک تک سیم ها مثل سیم راهنما ، سیم آی جی ان ، سیم قطع کن قفل مرکزی و… چه کاری انجام می دهند تا بتوانید کار نصب را به درستی کامل انجام دهید.

رنگ سیم ها که استاندارد هست را یاد می گیرید ؛ بحث اینکه چطور درب ماشین های مختلف را با دزدگیر باز و بسته کنید؛ مثلا برای پژو ، پراید ، ماشین های مالتی پلکس و… سیستم متفاوتی دارد.

در این دوره سوئیچ مخفی را هم یاد می گیرید. به این معنا که سیستمی را به ماشین وصل کنید که مثلا با یک دکمه ماشین روشن بشه یانه. بحث پاور ویندوز (سیستمی که با قفل ماشین شیشه ها بالا می رود) ، نحوه کار کردن آن و بستن سیم های مرتبط هم آموزش داده می شود.

در اننتهای این دوره کارآموزان می توانند با آگاهی کامل از اینکه هر سیم را کدام قسمت ماشین نصب کنند بصورت کامل دزدگیر را روی ماشین ببندند. و قلق هایی که کار اصولی تر و سریع تر پیش برود نیز آموزش داده می شود.

پیش نیازهای لازم برای شرکت در دوره دزدگیر ماشین

مسلما داشتن مهارتهای اولیه برق خصوصا برق خودرو در این دوره خیلی کمک کننده هست و مباحث را بهتر می توانند درک کنید. اما برای کارآموزانی هم که سررشته ای در برق ندارند مباحث اولیه و شناخت برق ماشین در جلسات اول آموزش داده می شود.

سرمایه لازم برای شغل نصاب دزدگیر ماشین

بسته به گستردگی کری که می خواهید شروع کنید سرمایه لازم برای این شغل متفاوت است. مثلا ممکن داست بخواهید با 50 نمونه دزدگیر کار خود را شروع کنید یا با ده نمونه. در یک مثال برای یک مغازه کوچک با ابزارهای ضروری که مثلا از هر نمونه دزدگیر سه تا چهار نمونه برای کار داشته باشید، 50 یا 60 عدد ریموت و سنسورهای اطراف دزگیر را داشته باشید، با 30 یا 40 میلیون (نرخ 1400) می توانید کار را شروع کنید.

ابزار لازم برای شروع نصب دزدگیر خودرو

این شغل ابزار زیادی نیاز ندارد. با یک سیم چین و یک لامپ تست می توانید کار را شروع کنید. با این وجود هر چه ابازر کار بیشتری داشته باشیدکار راحتتر می شود مثلا اگر جایی در ماشین نیاز است سوراخ شود انجام کار با دریل راحتتر می کند یا اگر جایی لازم است یک پلاستیک برای سوئیچ برش بدهید، داشتن سنگ فلز یا تی کارتر خوب ، هیتر و هویه می تواند کار را راحت تر کند. اما اصل کار نصب دزدگیر ماشین با یک سیم چین و لامپ تست می باشد.

بازار کار شغل نصاب دزدگیر ماشین

بازار کار رشته نصب دزدگیر خودرو بسیار خوب است از این جهت که اکثر کسانی که ماشین دارند برای امنیت ماشین هزینه می کنند. اما اگر نصاب دزدگیر ماشین مهارتهای دیگری مانند نصب سیستم صوتی خودرو را داشته باشد، مشتریان ترجیح می دهند این خدمات را از یک محل دریافت کنند و برای این خدمات به جاهای مختلف مراجعه نخواهند کرد. در نهایت اینکه بازارکار این به نسبت تلاشی که می کنید و نسبت به جای مغازه خیلی می تواند متفاوت باشد.

روش برتر برای فرا گرفتن مهارت های مورد نیاز دزدگیر ماشین و ورود به بازار این حرفه، شرکت در دوره های آموزشی می باشد. این دوره های اموزشی این ویژگی را دارند که در مدت زمانی کوتاه، تمام مهارت هایی که در انجام این کار مورد نیاز می باشد را به کارآموز اموزش داده و برای وارد شدن به بازار کار آماده نماید.

دوره های مرتبط با نصب دزدگیر خودرو

دوره آموزش نصب سیستم صوتی ماشین با این دوره بسیار مرتبط است و نزدیک به هم هستند و اگر قبل از شرکت در این کلاس و یا همزمان با آن دوره برق خودرو درجه دو را بگذرانید به شدت در این مبحث کمک کننده هست و در افزایش درآمد بسیار تاثیرگذار است.

همچنین آموزشگاه فن آموزان بیش از هشتاد دوره دیگر ویژه بازار کار را با ارائه مدرک فنی و حرفه ای برگزار می کند. لیست برخی دوره ها شامل آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش نصب پکیج ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی ، آموزش سیم پیچی موتور و… می باشد. از قسمت جستجوی سایت دوره مورد نظر خود را سرچ نمایید.

مشاهده بیشتر
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *