0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

آموزش تعمیرات لوازم صوتی تصویری

به علت فراگیر بودن انواع سیستم های صوتی و تصویری در منازل، آموزش تعمیرات لوازم صوتی و تصویری یکی از دوره های پرطرفدار فنی و حرفه ای در آموزشگاه فن آموزان می باشد.

با شرکت در دوره آموزش تعمیرات لوازم صوتی و تصویری نحوه عیب یابی و تعمیر انواع مدل های موجود برای این سیستم ها و همچنین تعمیرات برد الکترونیکی آنها، توسط اساتید بنام کشور که تجربه بالایی در این کار دارند به کارآموزان آموزش داده می شود.

کلاس های حضوری به صورت کاملا عملی و در کارگاه های مجهز برگزار شده و از مزایای این آموزشگاه می توان به ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای اشاره کرد که می تواند شروعی قدرتمند برای آغاز به کار در این حرفه باشد.

برای افرادی که در سایر شهرهای کشور تمایل به شرکت در کلاس های حضوری آموزش تعمیر لوازم صوتی و تصویری دارند، خوابگاه هایی در نزدیکی آموزشگاه نیز در نظر گرفته شده است.

بیش از هشتاد دوره آموزشی ویژه بازار کار در آموزشگاه فن آموزانه برگزار می شود. لیست برخی از دوره ها شامل آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی و .. می باشد.

فیلم معرفی دوره تعمیرات صوتی تصویری

ویدئو

پادکست معرفی دوره آموزش تعمیرات لوازم صوتی تصویری

شرایط مورد نیاز جهت شرکت در دوره

حداقل سن : 14 سال

حداقل مدرک تحصیلی : سیکل

جنسیت : آقا / خانم

پیش نیاز : ندارد

پایان خدمت : نیاز ندارد

محل برگزاری : تهران و شعبات

شهریه: 3/500/000 تومان

مدت آموزش: 30 ساعت

ویژگی‌های این دوره

نوع برگزاری : تئوری و عملی

پشتیبانی بعد از دوره : دارد

معرفی خوابگاه : دارد

کلاس رایگان مشاوره راه اندازی کسب و کار : دارد

توانایی هایی که در این دوره بدست می آورید

الکترونیک تخصصی مورد نیاز در تعمیر بردهای لوازم صوتی و تصویری را آموزش می بینید و به کمک آن می توانید تمامی قطعات الکترونیک بکار رفته در این دستگاه ها را بشناسید.

اصول صحیح لحیم کاری توسط دستگاه هویه و هیتر بادگرم را آموزش می بینید و می توانید به راحتی قطعات ریز و درشت روی بردهای الکترونیک لوازم صوتی و تصویری را مونتاژ و دمونتاژ کنید.

در این دوره آموزش تعمیرات تلویزیون های LCD و LED را به صورت کاملا تخصصی و عملی آموزش می بینید و می توانید مشکلاتی مانند روشن نشدن دستگاه، شکستن صفحه نمایش، قطعی صدا، پرش تصویر و … را عیب یابی و تعمیر کنید.

به اصول تعمیرات مانیتورهای مختلف کامپیوتر مسلط می شوید و می توانید این دستگاه ها را عیب یابی و تعمیر کنید.

یادمیگرید مشکلاتی از قبیل روشن نشدن دستگاه ، قطعی صدا، افت کیفیت صدا، مشکلات عدم پخش CD و USB در دستگاه پخش و … را در سینماهای خانواده عیب یابی و تعمیر کنید.

با اصول کارکرد و بازو بست این دستگاه آشنا می شوید و می توانید مشکلاتی از قبیل روشن نشدن دستگاه، بیرون نیامدن جای cd، نخواندن فلش و سی دی، صدای زیاد در هنگام کارکرد و… را ایرادیابی و تعمیر کنید.

یادمیگرید انواع مشکلات مختلف در سیستم های صوتی خانگی و اتومبیل مانند روشن نشدن دستگاه، نحواندن cd و فلش، گیر کردن cd، هنگ کردن هنگام کار و … را عیب یابی کرده و به راحتی تعمیر کنید.

با قطعات مختلف این دستگاه ها آشنا می شوید و می توانید قسمت هایی را که از نظر سخت افزاری نیاز به تعمیر دارند به راحتی عیب یابی و تعمیر کنید.

به شما تعمیرات لوازم جانبی از جمله کنترل، دسته های بازی، موس ها و… را به صورت کامل آموزش می دهیم.

سرفصلهای دوره تعمیرات صوتی تصویری

logo gold

آموزش الکترونیک مقدماتی و پیش نیاز این رشته (رایگان)

آموزش تعمیرات مکانیک و برد لوازم صوتی و تصویری

آموزش تعمیرات تلویزیون های LCD و LED معمولی و 3D

آموزش تعمیرات مانیتورهای کامپیوتر

آموزش تعمیرات دستگاه گیرنده دیجیتال

آموزش تعمیرات ضبط صوت

آموزش تعمیرات DVD Player

آموزش تعمیرات کنترل های مختلف

بررسی تفاوت پنل های موجود در LED,LCD,4K و …

بررسی و آموزش شناخت چیپ و آی سی های تشکیل دهنده برد

آموزش اصولی بازو بسته کردن دستگاه های یاد شده

عیب یابی شاسی و بازکردن آن و رسیدن به پنل و برد

آموزش نقشه خوانی مدارها در تعمیرات

آموزش کار با منبع تغذیه و پاورسوئیچینگ

آموزش مسیر یابی و عیب یابی بردهای تغذیه

آموزش تعمیر و عیب یابی برد های فرمان

نحوه عیب یابی و قلق های تعمیراتی

و …

 

نمایش بیشتر
نظرات کارآموزان دوره تعمیرات صوتی تصویری
ویدئو
ویدئو
ویدئو

هزینه آموزش تعمیرات لوازم صوتی تصویری

دوره آنلاین
دوره تعمیرات لوازم صوتی و تصویری 3/000/000 تومان
ثبت نام
دوره حضوری با 30% تخفیف
دوره تعمیرات لوازم صوتی و تصویری 5/000/000 تومان 3/500/000 تومان
ثبت نام
دوره خصوصی
دوره تعمیرات لوازم صوتی و تصویری 6/000/000 تومان
ثبت نام

برای یک شروع قدرتمند این ویدئو را حتما ببینید

ویدئو

نکاتی در مورد تعمیرات صوتی تصویری

تعمیرات اصولی و نیاز به نیروی متخصص : بازار تعمیرات لوازم صوتی و تصویری تفاوت زیادی با بازار سنتی قدیم تاسیسات دارد و مدعی متخصص بودن در آن نیاز به تمرین و آموزش اصولی دارد.

یک تعمیر کار لوازم صوتی و تصویری می بایست توانایی تشخیص منشاء عیب را داشته باشد و بتواند با دانش خود و با پایین ترین هزینه، تعمیرات تخصصی وسایل صوتی و تصویری را انجام دهد. در فن آموزان عملکرد کامل و نحوه علمی عیب یابی انواع وسایل صوتی و تصویری را یاد می گیرید و در پایان دوره تعمیرکاری متخصص خواهید شد.

تنوع بالای انواع دستگاه های صوتی و تصویری : بدلیل تنوع بالای وسایل صوتی و تصویری نیروی متخصصی که بتواند همه انواع دستگاه ها را شناسایی و تعمیر کند بسیار کم است. بیشتر اوقات برای تعمیر یک وسیله به چندین تعمیرکار مراجعه می کنند که در نهایت کسی که متخصص است می تواند دستگاه را تعمیر کند.

در فن آموزان شناسایی انواع لوازم صوتی و تصویری به شما آموزش داده می شود و یاد می گیرید چگونه مشکل دستگاه را عیب یابی کرده و با اعتماد به نفس بالا آن را تعمیر کنید.

خطرات ناشی از تعمیرات نادرست : در صورتی که تعمیرکار اطلاعات کافی از تعمیرات اصولی دستگاه را در اختیار نداشته باشد می تواند خسارات جباران ناپذیر مالی و جانی را به مشتریان خود وارد کند. به شما یاد می دهیم چگونه دستگاه ها را به صورت ایمن بازو بسته کنید و تعمیرات صحیح و بدون خطر برای مشتریان خود انجام دهید.

ابزار و تجهیزات مورد نیاز: برای تعمیرصحیح یک دستگاه نیازی نیست که همه ابزارهای بازار را خریداری کنید. تا زمانی که استفاده صحیح از ابزار مناسب را یاد نگرفتید وقت و پولتان را هدر ندهید. در این دوره با تجهیزات مورد نیاز برای این حرفه آشنا می شوید و نحوه صحیح انتخاب و خرید این ابزار به شما آموزش داده می شود. همچنین به شما یاد می دهیم که چطور قطعات خوب را از بد تشخیص دهید و چطور آنها را با قیمت عمده خریداری کنید.

بازار کار و درآمد : امروزه با آموزش های غیر کاربردی، و ناکارآمدی سیستم آموزشی، داشتن جایگاه شغلی مناسب و کسب درآمد رضایت بخش برای گذراندن زندگی بسیار سخت شده است. به شما حرفه ای را آموزش می دهیم که بتوانید کسب و کار خود آزاد را داشته باشید و با مهارتی که بدست می آورید درآمد بالایی کسب کنید.

لیست برخی از دیگر دوره هایی که در آموزشگاه فن آموزان با ارئه مدرک فنی و حرفه ای و توسط اساتید مجرب ارائه می شود شامل آموزش تعمیرات پکیج ، آموزش تعمیرات کولر گازی ، آموزش سیم پیچی موتور ، آموزش نصب دوربین مدار بسته ، آموزش نصب کرکره برقی و … می باشد.

برای اطلاع از لیست تمامی دوره ها به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

سوالات متداول کلاس تعمیرات صوتی تصویری

جهت اطلاع دقیق از مدت زمان دوره با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید.

پیش نیازی ندارد.

پس از پایان دوره مدرک آموزشگاه که زیرنظر سازمان فنی حرفه ای ، بصورت دوزبانه، در داخل کشور و در شرکت های خصوصی و دولتی دارای اعتبار هست تقدیم شما میشود. برای مدرک بین المللی، کارآموز را به سازمان فنی حرفه ای معرفی میکنیم و پس از قبولی در آزمون کتبی و عملی مدرک رسمی و بین المللی به کاراموز تعلق می گردد.

کلاس ها معمولا به صورت تئوری و عملی برگزار میشود اما بخش عمده کلاس (حدود 90 درصد) به صورت عملی برگزار میشود .کلاس 8 تا 10 نفره برگزار میشود.

بله زمان کلاس های خصوصی طبق زمان شما و استاد هماهنگ می شود

جهت اطلاع دقیق از زمان برگزاری دوره با کارشناسان آموزشگاه تماس بگیرید.

بله چند خوابگاه دانشجویی، نزدیک به آموزشگاه در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه این آموزشگاه یکی از بزرگترین موسسه ها با بیشترین تعداد کارگاه در سطح کشور است دارای زمانبندی منعطف برگزاری کلاس در طول هفته، آخر هفته ها برای کارمندان و افراد شاغل، کلاس های فشرده وبژه کارآموزان شهرستان و کلاس های تخصصی و خصوصی ویژه می باشد.

این رشته مطمئنا یکی از بهترین شاخه های فنی می باشد و بدلیل تخصصی بودن آن دارای بازار کار خوبی است. هیچ محدودیت درآمدی برای فعالیت در این شاخه جود ندارد و با مشاوره بازار کار و آموزشی که در این آموزشگاه می بینید به شما کمک می کنیم یک شغل پردرآمد را شروع کنید.

با تحویل بیش از یک میلیون متخصص در طول فعالیت آموزشگاه فن آموزان تهران و کسب رضایت این کارآموزان امروز بزرگترین تضمین یادگیری برای شما سابقه ما است و به شما تضمین میدهیم بهترین تجهیزات و اساتید را برای آموزش در اختیارتان قرار دهیم و در مسیر آموزش تا اشتغال در کنار شما باشیم.

ویژگی های دوره
دسترسی به حمل و نقل عمومی دسترسی به حمل و نقل عمومی
تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری تجدید دوره رایگان در صورت عدم یادگیری
بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه بهره مندی از اساتید به نام و باتجربه
آموزش در کارگاه‌های مجهز آموزش در کارگاه‌های مجهز
پشتیبانی نامحدود پس از دوره پشتیبانی نامحدود پس از دوره
ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای
برگزاری کلاس‌های مشاوره و کسب و کار بصورت رایگان برگزاری کلاس‌های مشاوره و کسب و کار بصورت رایگان
اقامت در خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستانی اقامت در خوابگاه ویژه کارآموزان شهرستانی
نظرات کارآموزان دوره
”تمامی مباحث کاملا آموزش داده شدند و پشتیبانی استاد پس از دوره همچنان ادامه دارد.“
نظر کارآموز
”من از شهرستان در این دوره شرکت کردم و خوابگاه برای ما توسط آموزشگاه معرفی شده بود که تونستیم در مدت زمان برگزاری دوره در خوابگاه مستقر شویم.“
نظر کارآموز
”اکثر برندهای مطرح بازار رو آموزش دیدیم تا بتونیم با تمامی اونها آشنا بشیم.“
نظر کارآموز
5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ به “آموزش تعمیرات لوازم صوتی تصویری”

  1. سلام و وقت بخیر . لطفا دوره مجازی تعمیرات صوتی وتصویری را نیز ضبط و تولید نمایید . با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *