0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

کد خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

کد خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

کد خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ کمک میکند تا به وسیله کد خطاهای رایجی که معمولا به علت قطع برق یا باز ماندن طولانی مدت درب یخچال بوجود آمده اند را عیب یابی کرده و مشکل پپیش آمده را رفع نمایید. چنانچه کدخطاها از هر کدام از موارد ذکر شده باشد به راحتی قابل رفع شدن است.

به عنوان مثال، اگر نمایشگر دیجیتال در یخچال کد خطای “OF” را نمایش دهد به این معنا است که در حالت “cooling off” قرار گرفته است. معمولا این کد زمانی نمایش داده میشود که درب یخچال به مدت طولانی باز باشد و دمای داخلی یخچال بالا برود. کد خطای دیگر که کاملا رایج و مشترک است، کد خطای PC ER میباشد. این به معنی این است که ارتباط بین درب و واحد اصلی یخچال مختل یا قطع شده است.

بالای درب یخچال را از نظر اینکه مواد غذایی مانع شده باشد بررسی کرده و در صورت وجود مانع، درب یخچال را تمیز کرده تا کاملا بسته شود. سایر کد خطاها مثل 88 88، 83E، 85E و یا 86E میتواند به دلیل قطع شدن برق باشد. آسان ترین راه برای متوقف کردن این کد خطاها این است که یخچال را به مدت 60 ثانیه از برق قطع کنید و دوباره آن را متصل کنید. این روش یخچال را ری استارت میکند و کد خطا را از بین میبرد. اگر کد خطاها بازگشتند باید برای دریافت اطلاعات بیشتر و خدمات یخچال به موارد زیر رجوع کنید.

بررسی کد خطای ساید بای ساید سامسونگ

آموزشگاه فن آموزان در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی تمامی مباحث تعمیرات برد و مکانیک لوازم خانگی را پوشش می دهد. همچنین دوره های آموزش تعمیرات یخچال ، آموزش تعمیرات لباسشویی و … را نیز بصورت با تمرکز بر اموزش تعمیر این لوزام برگزار می کند. جهت اطلاعات بیشتر با شماره 02191321001 تماس بگیرید.

عیب یابی کد خطاهای رایج یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

کد خطای 1E که مربوط به سنسور فریزر یا قطع شدن برق است.

کد خطای 2E مربوط به وجود آسیب در سنسور فریزر میباشد.

کد خطای 4E سنسور زمانی ظاهر میشود که یخ زدا دارای اشکالی شده باشد.

کد خطای 5E به این معنی است که سنسور یخ زدای فریزر دچار خطا شده باشد.

کد خطای 5E مربوط به سنسور یخ زدای فریزر و یا قطع شدگی برق میباشد.

کد خطای 6E زمانی نشان داده میشود که سنسور محیط دچار مشکل شده باشد.

کد خطای 8E به سنسور یخ ساز مربوط میشود.

کد خطای 21E به این معنی است که فن یخچال دچار اشکال شده باشد.

کد خطای 22E مربوط به فن فریزر است.

کد خطای 23E زمانی ظاهر میشود که فن خنک کننده معیوب شود .

کد خطای 24E مربوط به یخ زدای یخچال است.

کد خطای 25E به این معنی است که یخ زدای فریزر دچار اشکال شده است.

کد خطای 26E مربوط به اشکال در عملکرد یخ ساز است.

کد خطای 39E مربوط به خرابی سنسور یخ ساز است.

کد خطای 83E در مواقعی ظاهر میشود که برق قطع شود.

کد خطای 85E و کد خطای 86E مربوط به اینورتر PBA یا قطع شدن برق است.

عیب یابی کد خطاهای رایج یخچال ساید بای ساید سامسونگ

کد خطاهای چشمک زن سامسونگ

برخلاف کد خطاهای نامبرده در بالا، کد خطاهای چشمک زن میتواند برای ترجمه کمی مشکل تر به نظر برسد. هر کد چشمک زن در نمایشگر دیجیتال یک کد به صورت عددی متفاوت است. کد خطای 1 مربوط به سنسور یخ ساز است. کد خطای 2 به سنسور یخچال مربوط میشود. کد خطای 3 زمانی ظاهر میشود که سنسور یخ زدای یخچال دچار اشکال میشود. کد خطای 4 مربوط به بوجود آمدن اشکال در فن یخچال است.

کد خطای 5 به دلیل اشکال در عملکرد یخ ساز است. کد خطای 6 زمانی که سنسور بخش تنظیم سرما دچار اشکال میشود ظاهر میشود. کد خطای 7 به علت اشکال در عملکرد یخ زدای یخچال به وجود می آید. کد خطای 8 به این خاطر به وجود آمده که خروج سنسور اتفاق افتاده است. کد خطای 9 زمانی ظاهر میشود که سنسور یخچال دچار اشکال شده باشد.

کد خطای 10 مربوط به خطای یخ زدای یخچال است. کد خطای 11 زمانی که فن یخچال دچار اشکال شده باشد، نشان داده میشود. کد خطای 12 به فن کاندانسور مربوط میشود. کد خطای 13 خطای یخ زدای یخچال را نمایش میدهد.

اگر یخچال و فریزر شما شروع به نشان دادن یک کد خطا کند، اطمینان حاصل کنید که آن را بنویسید یا یک خط از خطوط فلاش روی جلوی پنل را رسم کنید.برخی از کد خطاهای یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ کمک میکند تا به محض مواجهه با برخی از کد خطاهای یخچال فریزر سامسونگ اقدام به عیب یابی و رفع مشکل پیش آمده کنید.

در صورتی که یخچال فریزر خود را از برق جدا کنید، کامپیوتر داخلی راه اندازی مجدد میشود و کدها از بین میروند. تعمیر کننده نیاز است که اطلاعاتی را در مورد کدها برای تشخیص و تعمیر اشکالات  بدانند. اگرچه، شما تلاش میکنید که مشکل یخچال فریزر خود را برطرف سازید، شما به اطلاعات مشابهی برای تعویض صحیح قطعات نیاز دارید.

همانطور که مشاهده می کنید، با در دسترس داشتن حدود 30 کد خطای احتمالی برای یخچال فریزر سامسونگ، تشخیص هر اشکال پنهانی بسیار آسان میشود. در حقیقت، کد خطاهای رایج تر به علت قطع برق یا وقفه به وجود می آید و میتواند با قطع و وصل کردن دستگاه رفع عیب شود.

آموزشگاه فنی حرفه ای فن آموزان مجری برگزاری دوره های تخصصی و ویژه بازار کار نظیر آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ ، آموزش تعمیرات برد الکترونیکی و بیش از هشتاد دوره دیگر در تهران می باشد. تمامی دوره ها با اعطای مدرک معتبر و تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای کشور برگزار می شود.

امتیاز بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *