0 روز
0 ساعت
0 دقیقه
0 ثانیه

دوربین مدار بسته پین هول یا سوزنی

چکیده مطلب :

دوربین های مداربسته ریزی هستند که بیشتر به عنوان دوربین مداربسته مخفی یا برای اهداف جاسوسی به کار می روند. این دوربین های در اشکال فریب دهنده ساخته می شوند.

دوربین های مداربسته ریزی هستند که بیشتر به عنوان دوربین مداربسته مخفی یا برای اهداف جاسوسی به کار می روند. این دوربین های در اشکال فریب دهنده ساخته می شوند. برخی از آنها را می توان در خودکار جاسازی کرد و بعضی از آنها را به شکل سنسورهای اعلام حریق می سازند. این نوع دوربین های مداربسته به صورت بی سیم نیز موجود می باشند..

این نوع دوربین های مداربسته از طریق سوراخ کوچکی ئصویر را به بهترین وجه در اختیار قرار می دهند و میکروفن این دوربین مداربسته در پشت آن تعبیه شده است. کابل این نوع دوربین های مداربسته از یک کاهنده و سه فیش تشکیل شده است که شامل فیش زرد رنگ تصویر، فیش سفید رنگ صدا و فیش قرمز رنگ تغذیه ی 12 ولت مستقیم است.

دوربین های مداربسته ی مخفی می توانند در هر شکل و اندازه وجود داشته باشند. از آنجا که استفاده از دوربین های مداربسته مخفی کاملا ابتکاری است، می توان آنها را در هر جای ممکن جاسازی کرد. انواع پیش ساخته ی آنها در قاب های مختلفی مثل قاب سیستم اطفا یا قاب زنگ، ساعت دیواری، پریز برق و … موجود است. معمولا از دوربین های مداربسته مینیاتوری به عنوان دوربین های مخفی استفاده می شود.

آموزش های مرتبط :

5/5 - (1 امتیاز)
نویسنده مطلب
سیامک رشوند
سیامک رشوند

سیامک رشوند هستم فعال در حوزه نصب و تعمیر سیستم های حفاظتی و امنیتی مجتمع های مسکونی ، تجاری ،اداری و .... در این سایت در مورد نصب دوربین ها ، دزدگیرهای اماکن و منازل ، نصب اعلام حریق های متعارف و آدرس پذیر، نصب سانترال و کرکره برقی و حوزه های مرتبط دیگر مطلب می نویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *